آرشیو بلاگ

بهترین یخچال فریزر ایرانی کدام است؟

انواع مدل‌ یخچال فریزر

  • یخچال فریزر بالا و پایین

گاهی برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر، فروشنده از کلماتی کار میبرد که برای ما نامفهوم است. یکی از این کلمات یخچال و فریزر کمبی است. حال منظور از یخچال و فریزر کمبی چیست؟ کمبی به معنی ترکیبی است وقتی یخچال هم کاربرد یخچال داشته باشد و هم کاربرد فریزر داشته باشد را  یخچال فریزر کمبی میگویند. در کل یخچال فریزر بالا و پایین کمبی هستند.

  • یخچال فریزر دوقلو

در این مدل یخچال فریزر، نسبت به سایر مدل‌ّها فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی طراحی شده است. داشتن فریزر جداگانه برای خانواده‌های پر جمعیت امتیاز محسوب می‌شود، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت باقی مدل‌ها فضای بیش‌تری را هم اشغال می‌کنند.

  • یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید جز مدل‌هایی است که از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و طراحی آن به روزتر است یخچال فریزر فضای داخلی کم‌تری داشته اما از نظر ظاهری طراحی بی‌نظیری دارد و برای خانواده‌های پر جمعیت خیلی جذاب‌ است. یخچال فریزرهای ساید دارای آب سرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک هستند.

 

راهنمای خرید یخچال فریزر

پیش از خرید بهترین یخچال فریزر به چه مواردی باید توجه کنیم ،ما در این مقاله قصد معرفی بهترین نوع یخچال و فریزر ایرانی و خارجی را با ویژگی هایشان داریم هم چنین بهترین مارک یخچال و فریزر، تا شما بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب یخچال فریزر داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر ( یخچال چه مارکی بخرم ) به همراه لیستی از بهترین یخچال فریزر ( پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی ) را به شما پیشنهاد بدهیم.

  • موتور یخچال

موتور یخچال فریزر، از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا شما قرار است مدت طولانی با این دستگاه کار کنید آن هم به طور مداوم. کیفیت بالای موتور عمر یخچال فریزر را تعیین می‌کند.

  • فوت یا گنجایش یخچال فریزر

لازم است بدانید با توجه به فضای خانه و میزان استفاده‌ای که از یخچال فریزر دارید، نیاز شما یک دستگاه چند فوتی است؟

این‌که هر چقدر یخچال بزرگ‌تر باشد بهتر است جمله درستی نیست. شما باید نسبت به نیاز خود انتخاب مناسب بکنید. مسلماً یک خانواده پنج نفره و یک خانواده دو نفره نیاز به یک اندازه یخچال فریزر ندارند.

  • برچسب انرژی

با بالا بودن هزینه‌های برق در خرید وسایل الکترونیکی یکی از نکات مهم توجه برچسب انرژی یخچال فریزر است. هر چقدر این برچسب پایین‌تر باشد میزان مصرف برق آن کم‌تر است.

  • فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh

فیلتری است که به تهویه هوای داخل یخچال کمک می‌کند تا ۹۹ درصد بوی بد درون دستگاه از بین برود و مواد غذایی، سالم و تازه بمانند. همچنین از رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها جلوگیری می‌کند.

  • قابلیت اتصال به Wi-Fi

این ویژگی که در یخچال فریزرهای نسل جدید به کار رفته است، به شما کمک می‌کند با اتصال تلفن همراه خود به یخچال فریزر از وضعیت آن اطلاع داشته باشید و در صورت بروز مشکل آن را با سیستم عیب یاب هوشمند حل کنید.

  • داشتن قفل کودک

بودن قفل کودک در هر دستگاه برقی مورد نیاز است، اما برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند ضروری است. این قفل کمک می‌کند تا شما با خیال راحت بدون نگرانی از دست‌کاری دستگاه به‌وسیله کودکتان به کارهای روزانه خود برسید.

  • هشدار باز ماندن در

از دیگر قابلیت‌های خوب یخچال‌های هوشمند هشدار باز ماندن در است که به شما کمک می‌کند انرژی و سرمای یخچال هدر نرود.

  • توجه به دمای یخچال فریزر

دما را می‌توان به‌راحتی در یخچال فریزر تنظیم نمود؛ چراکه دمای مناسب باعث می‌شود تا موادغذایی بتوانند در یک شرایط ایده‌آل در بهترین حالت یخچال فریزر نگهداری شوند، در فصل‌تابستان و فصل‌زمستان اصولاً دمای یخچال فریزر با تغییرات خاصی باید روبه‌رو شود و توجه به دمای بهترین یخچال فریزر بر روی عملکرد و ساختار مثبت یخچال فریزر و همچنین کیفیت و نوع کارایی آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

توجه داشته باشید که نمایشگر بهترین یخچال فریزر اگر با کیفیت و استاندارد بالا بر روی هر نوع یخچال فریزری نصب نشده باشد می‌تواند مشکلات خاصی را ازجمله خاموش شدن نمایشگر به‌صورت ناگهانی در برداشته باشد و البته در همان ابتدای کار باید به نحوه‌ی تنظیم درست نمایشگر بسیار دقت شود؛ چراکه نمایشگر با کلید‌های خاصی که برروی آن لحاظ شده است، هر کدام کارایی خاصی را برای بهترین یخچال فریزر به ارمغان می‌آورد و در برخی اوقات به‌راحتی می‌توان با وجود یک کلید خاص بر روی صفحه‌ی نمایشگر به قفل کردن و یا در حالت‌های خاص قرار دادن نیز توجه نمود.

در فهرست زیر سعی داریم تعدادی از بهترین برند های یخچال فریزر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها انتخاب درستی داشته باشید.

این مقاله را بخوانید بهترین مارک لوستر

بهترین یخچال فریزر

اگر می خواهید خریدی با قیمت مناسب داشته باشد، یا تمایل دارید بهترین یخچال فریزر با کیفیت را سال ها از آن استفاده کنید . هم اکنون این فرصت را از دست ندهید و تا انتها با ما باشید. در ضمن روی تعدادی از محصولات پیشنهادی به صورت محدود ،تخفیف هم خورده که میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

یخچال فریزر ایرانی بخریم یا خارجی؟

در جواب چه یخچال فریزری بخرم ، ما هم از شما می‌پرسیم بودجه شما چه میزان است؟ این‌که بدانید قرار است چقدر بودجه برای خرید یخچال بگذارید در انتخاب اولیه شما تأثیر زیادی دارد.

بهترین یخچال فریزر خارجی به لحاظ قیمت تفاوت زیادی با برندهای ایرانی دارند. این دلیل بر پایین بودن کیفیت برندهای ایرانی نیست، بلکه به ساز و کارهای اقتصادی موجود در بازار بستگی دارد.

اما سؤال بعدی که مطرح می‌شود، کیفیت کالاست. این روزها برندهای ایرانی در زمینه یخچال و فریزر توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را حاصل کنند. برخی از برندهای ایرانی مانند پارس که یک برند قدیمی است و به تازگی اسنوا بازار بزرگی از خریدان یخچال فریزر را در بر گرفته‌اند.

در کنار اینها خیلی از برندهای خارجی هم کیفیت سابق را ندارند. پس نمی‌توان فقط برای انتخاب خارجی یا ایرانی بودن کالا را در نظر گرفت. مسئله مهم دیگر این است که برندهای ایرانی دارای گارانتی شرکتی هستند و قطعات آن‌ها به نسبت برندهای خارجی ارزان‌تر و تهیه آن نیز آسان‌تر است. و اما نکته آخر این است.

بهترین یخچال فریزر بازار

برای خرید بهترین یخچال موجود در بازار بهتر است به معیارهای خاصی در هنگام خرید توجه کنید، البته تحقیق و پرس‌وجو از دیگران نیز گزینه‌ی مناسبی است، اما در نهایت خود شما هستید، که باید به نوع امکانات و ویژگی‌های عالی بهترین یخچال فریزر توجه فرمایید؛ چراکه انواع بسیار زیادی یخچال فریزر در بازار وجود دارند، که هر کدام با کارایی خاصی و با محدوده‌ی قیمت متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند، در‌این‌میان گنجایش کل به فوت و محدوده‌ی گنجایش کل به لیتر را نیز باید مد نظر داشته باشید؛ چرا که این موارد از جمله امکانات و قابلیت‌های بسیار مهم در هنگام خرید بهترین یخچال فریزر در بازار می‌باشد.

بسیاری از افراد با توجه به رنگ و مدل یخچال فریزر نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند، که البته این موارد نیز اهمیت خود را برای بهترین فریزر و یخچال ثابت کرده‌اند اما کیفیت باز هم مورد تأکید فراوان می‌باشد.

بهترین یخچال فریزر خارجی

افراد زیادی بااین نوع طرز تفکر به خرید یخچال فریزر فکر می‌کنند که شاید نام و برند خارجی یعنی تضمین کیفیت و استاندارد وسیله‌ی مورد نظر، در صورتی که هر برندی می‌تواند کیفیت را در تولید قطعات خود لحاظ کند.

که دراین‌بین نیز تولیدات ایرانی و داخلی نیز توانسته‌اند بهترین‌ها را روانه‌ی بازار کنند، اما در هر صورت بهترین یخچال فریزر خارجی نیز با برندهای معتبر در بازار در محدوده‌ی قیمت خاصی با امکانات منحصر‌به‌فرد و جالب به‌فروش می‌رسند، که ازجمله امکانات خاص مانند فیلتر تصفیه‌ی آب مخصوص برای یخچال فریزر خارجی به حساب می‌آید که البته نمایشگر و یخساز اتوماتیک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگر این نوع یخچال فریزر‌ها می‌باشد، که البته بسیاری از برندهای ایرانی نیز این قابلیت‌ها را به‌راحتی در انواع یخچال فریزر خود لحاظ کرده‌اند.

یخچال فریزر چه مارکی خوبه

بدین‌ترتیب در هنگام خرید بهترین یخچال فریزر باید کارایی خود را بسیار مد نظر داشته باشید؛ چرا که ابعاد و اندازه‌ی یخچال فریزر وابسته به نوع کارایی آن این قدرت را دارد که یک خرید معقولانه و البته به‌صرفه محسوب شود که حتی بسیاری از افراد در هنگام خرید به این موضوع نیز دقت فراوانی دارند.

پرفروش ترین یخچال فریزر خارجی به همراه بهترین مارک یخچال فریزر خارجی را در ادامه معرفی می کنیم.

این مقاله را بخوانید ماشین لباسشویی دوقلو چی بخرم

یخچال فریزر بوش

برند بوش، یک برند آلمانی است که سال‌هاست در زمینه تولید محصولات خانگی فعالیت دارد. بوش یکی از بهترین برند یخچال فریزر خارجی میباشد.

شاید بتوان گفت در بین پرفروش ترین یخچال فریزر خارجی ، بوش حرف اول را می‌زند. اما یخچال فریزرهای بوش چه ویژگی‌هایی دارند که توانسته‌اند بخش عمده بازار یخچال فریزر‌ها را  در دست بگیرند.

موتورهای یخچال فریزر بوش از نوعی کمپرسور اینورتر با قدرت و دوام بالا و صدای کم استفاده می‌کنند که این یک ویژگی منحصر به فرد یخچال فریزرهای این برند محسوب می‌شود.
A+ درجه ثابت برچسب انرژی یخچال فریزرهای بوش است که این ویژگی با توجه به مصرف مداوم یخچال نکته بسیار مهمی است.
سرمایی که یخچال فریزرهای بوش تولید می‌کنند در مقایسه با دیگر برندها بالاتر است.
طراحی داخل یخچال فریزر بوش به گونه‌ای است که بتوانید نهایت استفاده را از فضای داخلی آن بکنید. طبقات مختلف با قابلیت جا به جایی و تغییر ارتفاع، تعبیه فضاهای مناسب در داخل در یخچال که شما را در استفاده بهینه از آن کمک می‌کند. طراحی جذاب و زیبایی که بوش در یخچال فریزرهایش به خصوص ساید‌های خود ارائه کرده است جلوه ویژه‌ای به آشپزخانه‌ داده است.
داشتن آب سردکن و یخ ساز هم جزو امتیازات یخچال فریزرهای بوش است که در گرمای تابستان هر لحظه می‌توانید از آب خنک استفاده کنید. در بیش‌تر مدل‌های بوش آب سردکن اتصال به آب شهری دارد و نیازی به پر کردن مخزن آب یخچال نیست.
از نظر قیمت می‌توان گفت یخچال فریزرهای بوش گران‌ترین برند موجود در بازار هستند. اما با توجه به قدرت و کیفیت بالای این برند و این مسئله که شما برای یخچال یک بار هزینه می‌کنید، می‌توان انتخاب دستگاه با کیفیت را جزو اولویت‌ها دانست.

اگر شما جزو افراد مشکل پسند هستید و محصولی با دوام و کیفیت می‌خواهید حتماً بهترین مارک یخچال خارجی ، بوش میباشد.

بهترین یخچال فریزر بوش

یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 میباشد که در ادامه مهم ترین ویژگی آن را می گوییم.

یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204
یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204
قفل کودک: خیر اخطار باز ماندن درب: بله آبسردکن: بله یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست محدوده گنجایش کل به لیتر: ۴۹۱ تا ۵۵۰ فیلتر تصفیه آب: دارد امکان باز شدن درب از هر دو سمت: دارد نمایشگر: دارد مشاهده بیشتر
همین الان از فروشنده برتر بخر

یخچال فریزر دوو

یخچال فریزرهای دوو ساخت کشور کره جنوبی از محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند. دوو یخچال فریزرهایی طراحی کرده که به لحاظ ظاهری متفاوت از سایر برندهاست.

  • از همان نگاه اول می‌توان قدرت بدنه و کیفیت یخچال فریزر را تشخیص داد.

دوو در مدل یخچال فریزر بالا و پایین بسیار موفق بوده و افرادی که به دنبال یک وسیله کم جا  و مناسب خانواده‌های کم جمعیت هستند از بین مدل‌های خارجی موجود در بازار دوو را انتخاب می‌کنند.

  • یخچال فریزرهای دوو دارای فیلتر ضد بو هستند که کمک می‌کند که بوی مواد غذایی در یخچال نماند، البته سیستم گردش هوای سه گانه در یخچال فریزرهای دوو نیز باعث شده که همیشه هوای تازه و خنک در یخچال جریان داشته باشد.
  • یخچال فریزر دوو دارای محفظه جداگانه برای نگهداری میوه و سبزی‌های است که باعث تازگی و دیرتر خراب شدن آن‌ّها می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک برند خارجی با قدمت بالا و بدنه مستحکم و موتور پرقدرت هستید، دوو گزینه مناسبی است.

بهترین یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS سری پرایم II یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم ۲ درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد.

ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS مجهز به سنسور های کنترل دمایی می باشد که قادر است دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل کند. این سامانه داده ها را تحلیل می کند و آن را به کمپرسور منتقل می کند.

کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می کند. با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک کنترل دما در این محصول شرکت دوو میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه , سالم و پرطراوت می ماند.

از جمله ویژگی های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند می باشد. ساید بای ساید مدلD2S-3133SS دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد می باشد که با قابلیت اتصال به آب شهری قابلیت دسترسی به نوشیدنی های خنک را در هر لحظه فراهم می کند.

ساید بای ساید مدل D2S-3133SS دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی می باشد که زیبایی دوچندانی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد. این ساید بای ساید با طراحی بدون قاب و سطوح کاملا مسطح نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه می کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS
یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

۳۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • گنجایش کل به فوت: ۳۲
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
همین الان از فروشنده برتر بخر
جزئیات بیشتر
۴.۲
جمع بندی نظرات کاربران

بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS یکی از محصولاتی است که می‌توان با خیالی راحت از آن برای مدت‌ها استفاده‌های مفیدی کرد. این یخچال دارای برفک‌زدایی نوفراست است که جز فناوری‌های جدید برفک زدایی محسوب می‌شود.

حجم و گنجایش یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS به اندازه‌ای است که خانواده‌هایی با جمعیت ۲ الی ۷ نفر به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. در یخچال و در فریزر طبقات و کشو وجود دارد و می‌توانید انواع مواد غذایی را در آن‌ها جای دهید.

این یخچال دارای گنجایش ۳۲ فوت است. از قابلیت‌های این یخچال و فریزر دوو می‌توان به سیستم انجماد سریع فریزر، سیستم سرد کننده سریع، فیلتر تصفیه آب، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، سرمایش یکنواخت و لامپ‌های LED اشاره داشت که هریک از این موارد کیفیت کاری این وسیله حیاتی و ارزشمند در خانه را بالاتر می‌برد.

یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS
یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS
  • اخطار باز ماندن درب: خیر
  • گنجایش کل به فوت: ۳۲
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
همین الان از فروشنده برتر بخر
۴.۵

یخچال فریزر سامسونگ

سامسونگ یک برند تمام عیار است که می‌شود گفت تمام محصولاتی که عرضه کرده رتبه یک بازار بوده اند که به نسبت برند خود قیمت مناسبی هم دارد. طرف‌داران سامسونگ ترجیح می‌دهند یخچال فریزر آنها نیز سامسونگ باشد.

  • موتورهای برند سامسونگ نیز کمپرسور اینورتر است. کمپرسور اینورتر علاوه بر این‌که از دستگاه در برابر نوسانات برق محافظت می‌کنند، به نسبت صدای خیلی کم‌تری دارند. این کمپرسور کمک می‌کند تا زمانی که دمای یخچال به میزان مناسب برسد موتور خاموش شود.
  • بر روی در یخچال نمایشگر لمسی LED قرار دارد که به شما کمک می‌کند تنظیمات دلخواه یخچال را اعمال کنید.
  • از نظر فضای داخلی هم، سامسونگ طراحی ‌بی‌نظیری دارد. در داخل یخچال فضای مناسب برای اغلب مواد غذایی به صورت جداگانه وجود دارد. فریزرهای سامسونگ بسیار جادار هستند.
  • تمام مدل‌های سامسونگ از سیستم بدون برفک بهره می‌برند که دیگر مانند قبل نیاز به برفک زدایی دستی وجود ندارد.
  • داشتن فیلتر بهداشتی سه لایه برای گرفتن بوی بد یخچال و سالم ماندن مواد غذایی هم از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزرهای سامسونگ است.

 

اگر به دنبال یک خرید مطمئن از برندهای خارجی با قیمت نسبتاً بالا هستید، بهترین مدل یخچال سامسونگ انتخاب مناسبی است که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2
یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2
  • قفل کودک: خیر
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • گنجایش کل به فوت: ۳۲
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR12
یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR12
  • قفل کودک: بله
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • گنجایش کل به فوت: ۳۴
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR30-RZ30
یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR30-RZ30
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

یخچال فریزر ال جی

ال جی برندی است که دیگر نیاز به توصیف ندارد. نامی شناخته شده و مطمئن با یک گارانتی قدرتمند به نام گلدایران. حضور یک یخچال فریزر ال جی در آشپزخانه جلوه‌ای ویژه به آن می‌دهد.

  • یخچال فریزرهای ال جی  یکی از زیباترین یخچال جهان میباشد که از طراحی به روز دنیا بهره برده است و سایدهای این شرکت طرف‌داران فراوانی بین افراد مختلف دارد.
  • در طراحی مدل‌های ساید ال جی درب یخچال اغلب به صورت دور این دور است تا به راحتی بتوانید مواد غذایی که زیاد مصرف می‌کنید را در قسمت جلوی یخچال که در آن به صورت جداگانه باز می‌شود بگذارید و مجبور نباشید برای برداشتن هر ماده غذایی آن را باز و بسته کنید. کم‌تر باز و بسته شدن در کمک می‌کند که هوای خنک هدر نرود و بیهوده از بین نرود.
  • یخچال فریزرهای ال جی دارای کشوی حفظ رطوبت هستند که اگر بخواهید میوه و سبزی‌های خریده شده را دیرتر مصرف کنید، آن‌ها را تازه نگه می‌دارد.
  • موتور قدرتمند ال جای از نوع کمپرسور اینورتر خطی است که با کاهش فوق‌العاده صدای دستگاه و کم کردن مصرف انرژی یک موتور قدرتمند محسوب می‌شود.
  • یخچال فریزر‌های ال جی دارای یخ ساز ‌و آب سردکن متصل به آب شهری هستند که راحتی را برای مصرف کننده ایجاد کرده است.

 

برای خرید یخچال فریزر ال جی تردیدی نمی‌توان کرد، اگر برند خارجی با کیفیت و با قدمت بالا می‌خواهید ال جی گزینه مناسب شماست.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXP450WB
یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXP450WB
  • قفل کودک: بله
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXI535
یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXI535
  • قفل کودک: بله
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
یخچال و فریزر ال جی مدل SXS230
یخچال و فریزر ال جی مدل SXS230
  • قفل کودک: بله
  • اخطار باز ماندن درب: خیر
  • گنجایش کل به فوت: ۳۰
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد

بهترین یخچال فریزر ایرانی

ما در این قسمت قصد معرفی بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی را داریم اگر شما تصمیم بر خرید یخچال فریزر ایرانی دارید ( یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ) تا انتها با  سبدت  همراه باشید.

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

بهترین یخچال ایرانی در بازار موجود است که می‌توان به جرأت گفت که بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید یخچال فریزر شامل :هیمالیا، امرسان، جنرال، الکترواستیل،  اسنوا، پارس و… هستند.

اصولاً در هنگام خرید بهترین یخچال فریزر ایرانی خوب ، افراد به ورودی یخچال بسیار توجه می‌کنند؛ چرا‌که آشپزخانه که مهم‌ترین بخش هر مکان به‌شمار می‌رود باید با محدودیت فضا روبه‌رو نباشد، و در زمان خرید بهترین یخچال و فریزر ایرانی توجه به ورودی یخچال به‌این‌دلیل انجام می‌شود که یخچال فریزر بتواند به خوبی در محدوده‌ی آشپزخانه قرار بگیرد.

مدنظر داشته باشید عموماً نوع یخچال فریزر یکی از معیارهای اصلی در هنگام خرید با قیمت مناسب به حساب می‌آید و البته برای بهترین یخچال فریزر ایرانی امکانات خاصی نیز در نظر گرفته شده است از جمله، یخساز نیمه اتوماتیک(منبع آب) که با تخصص عالی متخصصان ایرانی و آزمایش‌های پی‌درپی که انجام شده است، توانسته‌اند این قابلیت عالی و خاص را برای بهترین یخچال فریزر ایرانی لحاظ کنند.

توصیه‌ی من به‌شما عزیزان این است که در هنگام خرید پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی به کیفیت و هم‌چنین رنگ و طراحی آن توجه داشته باشید، البته تمام تولیدات ایرانی به‌خاطر تخصص بالایی که بر روی تمام قطعات آن صورت گرفته است، بهترین برند یخچال فریزر ایرانی ، همیشه تولیداتی عالی و با صرفه‌ی اقتصادی بالا بوده است، که دراین‌میان یخچال فریزر نیز در بازار فروش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

یخچال فریزر جی پلاس

جی پلاس که به تازگی با گارنتی گلد ایران وارد بازار شده، با قیمت مناسبی که دارد توانسته وارد رقابت با بهترین مارک های یخچال قدیمی‌تر بشود.

  • طراحی‌های زیبا و بی نظیر این برند توان تشخیص آن را از برندهای بالاتر گرفته و در نگاه اول به شما نشان می‌دهد که با یک یخچال فریزر بسیار شیک و زیبا طرف هستید.
  • جی پلاس تلاش کرده که بتواند امکانات ویژه‌ای در یخچال فریزرهای خود قرار دهد. سیستم ضد برفک که به صورت اتوماتیک فضای فریزر را برفک زدایی می‌کند.
  • صفحه نمایشگر دیجیتال موجود روی درب یخچال به شما کمک می‌کند تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.
  • فضای داخلی یخچال فریزرهای جی پلاس با ظرفیت و گنجایش بالا طراحی شده که برای خانواده پر جمعیت بسیار مناسب است.
  • جی پلاس حداکثر استفاده را از فضای یخچال کرده است، طبقات مختلف برای میوه و سبزی، طبقه‌بندی مناسب جداره داخلی در یخچال و فریزر بزرگ و جا دار از این دست طراحی است.

اگر به دنبال یخچال فریزر با  قیمت مناسب و کیفیت بالا از برند ایرانی هستید، جی پلاس بهترین گزینه است.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

۲۰,۴۹۰,۰۰۰ تومان

  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K716BG
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: خیر
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): ندارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

یخچال فریزر اسنوا

اسنوا این روزها حرف اول را در برندهای ایرانی می‌زند و می‌شود گفت طراحی و کیفیت این کالا بازار رقابتی با یخچال فریزرهای مشابه خارجی ایجاد کرده است.

  • در زمینه طراحی یخچال فریزرهای اسنوا تنوع بالایی وجود دارد که هر کدام هم زیبایی خاص خود را دارا هستند.
  • طبقات مختلف با قابلیت جا به جایی ارتفاع و طراحی متنوع با حجم مناسب برای انواع خانواده از دیگر امتیازات اسنواست.
  • مصرف پایین انرژی، یخچال فریزرهای اسنوا از دیگر امتیازات آن است. یخچال فریزر تنها دستگاه برقی است که به صورت مداوم در حال فعالیت است و خاموشی ندارد پس بسیار مهم است که از چه برچسب انرژی بهره می‌برد.

 

  • داشتن یخ ساز و آب سردکن اتوماتیک متصل به آب شهری در مدل‌های ساید اسنوا راحتی استفاده را به مشتریان خود داده است.
  • یخچال فریزر اسنوا مجهز به سیستم ضد برفک است که به صورت خودکار برفک را از دستگاه شما پاک می‌کند.

اگر یخچال فریزر ایرانی با طراحی بی نظیر و کیفیت بالا می‌خواهید اسنوا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): دارد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p - A
یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p – A
  • اخطار باز ماندن درب: بله
  • آبسردکن: بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری): دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب): ندارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
برچسب ها:

نوشته های مرتبط

3 نظر در “بهترین یخچال فریزر ایرانی کدام است؟

  1. Arshia گفت:

    سلام
    اگر درمورد مقایسه وسایل ورزشی کراسفیت هم توضیح بدید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    1. admin گفت:

      درسته!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    2. admin گفت:

      درسته!!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *